sobota, 19 września 2015

Nasz wspólny ogromny haul kosmetyczny :)

Hejka kochani!
Dziś przychodzimy do was z haulem zakupowym, na początku ja-Alicja :*
Ostatnio nazbierało mi się sporo kosmetyków, więc postanowiłam wam je pokazać.
Zaczynamy !!!
Pierwszy kosmetyk kupiłam dość dawno bo jeszcze w wakacje, ale stwierdziłam że i tak wam go pokażę,a mianowicie jest to pomadka z Essence odcień 05 Cool Nude.
Ta pomadka kosztowała mnie jakieś 7 złoty nie jestem pewna ale coś około tego.
Kolejna rzecz to puder mój z Wibo się skończył i musiałam zainwestować w coś nowego.
Wybrałam puder z Essence, słyszałam na jego temat bardzo dobre opinie.
Kosztował 15 złoty.
Zakupiłam trzy paletki cieni.
Potrzebowałam jakiś bo ja mam tylko tą z Kobo, i wybrałam paletę z :
No i teraz przejdźmy do zamówienia z Kosmetyków z Ameryki.
MUA za 20 zł

Manhattan za 10 złoty
I z NYC za 5 zł

Jeżeli już trochę potestuje te palety to wam coś o nich na pewno powiem.
Kupiłam również EOS za 20 zł i Lakier z Rimmela za 5 zł
To wszystkie moje zakupy, teraz czas na Martę!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Kochane!
Cieszę się, że razem robimy ten haul i mam nadzieję, że taka forma się Wam spodoba!
Zaczynamy :*
Najpierw może moje zamówienie ze strony KosmetykizAmeryki.pl.

Paletkę wybrałam ze względu na super opakowanie,
dobrą cenę i ,ładne kolory, aha no i to, że cienie są matowe!
Cena: 10 zł


Paletkę z NYC kupiłam gdyż szukałam paletki małej z ,,nudziakowymi" kolorami, trafiłam w dziesiątkę!

Fajna pigmentacja, delikatne drobinki, naprawdę czad :D
Cena: ok. 5 zł


Od pewnego czasu uwielbiam kolorowe kredki do oczu, czy też kolorowe linery, skusiłam się na granatową kredkę z firmy NYC-koszt mniejszy niż 2 złote-czego chcieć więcej!

Druga kredka, tym razem fioletowa, też kosztowała 2 zł, ładny kolor :)

Mój pierwszy lakier z Essie! Jest w kolorze China doll, fajny ale na stronie wydawał się ładniejszy :/
Cena: ok. 8 złoty
Teraz czas na rzeczy z Avonu, dostałam od mamy w prezencie taką wodę toaletową, Summer White Sunrise, moje przyjaciółki od razu zwróciły uwagę,że ładnie pachnę!
Zamówiłam sobie krem do rąk (ok.7 zł) oraz

sondę do paznokci!
Ostatnio w Body Shopie kupiłam masło do ciała o zapachu Mojito, specjalnie do testów na bloga :D
 

 
W Yves Rocher wychaczyłam peeling i żel pod prysznic w przepięknym malinowym zapachu!


I tutaj jeszcze prezenty od mojej siostry z Barcelony <3
I to tyle! Ogromny haul, mam nadzieję,że wytrwałyście :)
Pozdrawiamy :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz